Çatışma Yönetimi

Eğitimin Amacı:

Hem özel hem de iş hayatımızda, gerekçesi belli ya da değil karşılaştığımız çatışmaları, kendimiz, bölümümüz ve şirketimiz yararına en etkin şekilde yönetebilir miyiz? Sorusuna yanıt bulmayı amaçlar. Çatışmaların aslında bizimle başladığı, diğer tarafla çok da ilgili olmadığı farkındalığı yaratır.

Eğitimin İçeriği:

Bende ki ben ve sende ki ben …
Çatışma kelimesine aynı anlamı yükleyelim
Duyguları Fark ve İfade Etmek
Empati ile Anlamak
İletişim zehirleri
Panzehirler neye benziyor
Kendimizi Özgürleştirmek ve Başkalarını Desteklemek
Öfkeyi Tam Olarak İfade Edebilmek
Cezalandırmanın Bedeli
Öğrenen-Yargılayan zihniyet
Örnek olarak harekete geçmek
Niyet-Odak-Zihniyet

Öneriler;

Eğitim, 15 – 20 aralığındaki katılımcı sayısı ile daha verimli geçmekte. Eğitimde öğrenilenlerin içselleştirilmesi, salon uygulamalarını da içeren haliyle 2 günde tamamlanabilmektedir. Eğitim çıktılarına katkı açısından her seviye çalışan profilinin katılması uygun ve önemlidir.